Bebeğim bir aylık sürekli emmek istiyor gaz sancısı olduğunda onu bastırmak için beni emiyor öyle olunca sadece ucunu emiyor sanırım göğüs uçlarım felaket yara oldu tekide mastit oldu bu yüzden doktorada gittim antibiyotik ve krem verdi kullanıyorum ama hiç bir faydası yok mastit olan göğsümün yarası daha kötü onu sadece sağıyorum ama sertlikler gitmiyor onuda emzirmelimiyim bilmiyorum nasıl emzirmeye devam edeceğim böyle hiç bilmiyorum çok üzülüyorum ne yapmalıyım?