Merhaba bebeğim 5 ay 21 günlük 6 aylık olucaz yakında şu ara anlamadığım şekilde uykuya geçmeden önce emerken bi ağlamaya başlıyo ve uykuya geçerkende ağlamaya devam ediyor uykuya geçme bizim için bi işkence haline dönüşüyor 2 saat arkalıklarla uyuyor çok yorulmadan uyku rutinlerini uyguluyorum anlam veremedim atakta gözüküyor ondan mıdır acaba
Ve bu konuda tecrübeli annelerden öneri alabilirim