Merhaba hanımlar. Malesef bebeğim bir haftalıkken meme reddi yaptı. Neler yaptım denedim olmadı. O zamandan beri sağarak veriyorum ama artık bende zorlanmaya başladım günde 2 3 kere anne sütü anca verebiliyorum. Harici mama takviyesi ile büyüttüm şimdiye kadar. Malum ilk zamanlar 30 ila 60 cc arası içerken artık sütümü 90 ila 120 cc arası içiyor. Oda anca 2 3 kere çıkıyordu göğsümden emmediği için sütümün azaldığını hissetmeye başladım. 3. Ayımız bitiyor doktorada danışacağım 16 sında randevumuz var. Merak ettiğim şu kuzenim 3 kızınada sütü az diye 3. Ay bitiminde yavaş yavaş ek gıdaya başlamış. Şimdi bende kızıma başlamak istiyorum doktor onaylarsa. Sizlerden başlayanlar olmuşmuydu? Neler verdiniz? Benim bebeğim mamada artık çok keyifli içmiyor balık yağı kokularından öğürüp kustuğu çok oldu. Sma comfort kullanıyordum kabızlığımız vardı hipp combiotic olan mamaya geçtim düzeldi kabızlığı ama 90 cc zor içiyor. Geceleride 2 kere kalksa 60 cc ya içiyor ya içmiyor. Bende korkuyorum ısrar edince ağzından burnundan çıkarıyor. Benim sütümü keyifle içerken mamayı sevmeyerek içiyor. Bu arada bir kerede aptamil kullanmıştım hem kabız etti hem aşırı gaz yapmıştı. Velhasılıkelam 4.aya girip ek gıdaya başlayan annelerimiz oldumu merak ediyorum?