Bizde 14 ayligiz mama iciyor sabah uyanıyor 8.5 9 gibi en gec kahvaltı yapiyor 1 2 saat sonra corba iciyor 3 gibi uykuya yatiyor tek uyku yapıyor uykuya yatarken mama iciyor 1 bucuk saat kadar uyuyup uyanıyor ben yemegi hazirlamis oluyorum ama biraz oynuyoruz 5 bucuk 6 arasi aksam yemegi yiyor bidaha yemek yemiyor irmik vs seyleri de yemiyor kendi gününü kendi belirliyor biz yemek yerken 1 2 kasik tadına bakiyor o kadar sonrasında meyve yiyor oda cok nadir 10 bucuk gibi mama icip 11 e dogru uyuyor gece 3 4 sefer kalkiyor gece beslenmesini kesneye calisiyorum bir su bir mama bi su bir mama seklinde gece de besliyorum bu kadar 😄 bende cok sıkıldım artık mamadan doktor 12. Ayında kes dedi kesemedim