gonulsenligim Wee baby meyve süzgeci aldım bebeğim çektikçe süzgeç kendiliğinden çıkacak gibi dandik duruyor bu şekilde sorun yaşayan var mı hangi marka kullanıyorsunuz önerilerini paylaşır mısınız
starwomen gonulsenligim wee baby kullandım 3 ay boyunca hem de hunharca kullandı kızım ama hala ilk günkü gibi :)
koalamiyim gonulsenligim evet çok dandik. Suluklarını da aldım onlar da hep akıtmaya başladı. Wee baby pişmanlıktır😅
Ysgl26 Baby plus inkini almıştık e bebekten biz çok memnunuz gayet sağlam güvenli. Wee nin herşeyi rezwlet zaten emzği biberonu herşeyi
gonulsenligim starwomen içinden yuvarlak beyaz renk bir şey çıktı mı kapak gibi yıkarken bile sanki çıkacak yerinden ve benim bebeğim daha yeni yeni başladı kullanmaya ilk kullanimda yıkarken anladım ama geç kaldım
starwomen gonulsenligim evet çıktı. Ama ben memnun kaldım dediğim kızım hunharca kullandı ama hala sapasağlam duruyor
gonulsenligim koalamiyim aaa evet biberonumuz kırılınca eczaneden mecburen bu marka aldık akitiyordu Bim markette de aynısı satılıyordu hem de desenine kadar ayni üstelik 30 TL de ucuzdu 😄
koalamiyim gonulsenligim bi tek silikon uçlu mama kaşıkları güzel ona laf edemem 😅 babyplus aldım kapağı öyle çevirmeli falan değil bi sürü parçası da yok çok kullanışlı duruyor 🙈