Denizanasi92 Oğlum 1 yaşında. Hep ecowell kullandım ama 2-3 haftadır kendini daha iyi ifade ediyor ve banyoda ağlıyor. Şampuandan sonra gözlerini ovuşturuyor. Var mı öneriniz başka şampuan deneyeyim 1 yaş üstü kullananlar yzarsa sevinirim
LaraCroft Denizanasi92 doğduğundan beri mustela kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım bu anlamda, öneririm
Aslan-K Mustela kullandık bütün yeğenlerimde . Kendi çocuğumda da kullanıyorum . Şuana kadar böyle bir sorun yaşamadık
Denizanasi92 LaraCroft hangisini kullanıyorsunuz bir kaç çeşit var farklı başlıklarda mıstela da göz yakıyor yazmışlar
CizerBirAnne Ben Yeşil Marka dan memnunum o konuda, hem içeriği temiz hem de göz yakmıyor. Kızım 1 yaşında ama ben o şampuanı arada yüzümü temizlemeye de kullandığım için kendimden biliyorum gayet mis gibi