banuege yani soyleyeceklerim sizin iyiliginiz için bunu belirteyim. 10 aylık bir bebeğin, oyun oynama becerisi henüz oluşmadı. Bir kaç dakika dikkatini çekebilirsiniz. Şuan keşif ve öğrenme zamanları, en hareketli dönemleri. Ne hiperaktivite ne de başka bir şey. Sadece çok küçük. 2-2 buçuk yaştan önce bağımsız oyun kurma ve oyun oynama nedir kuramazlar zaten. Bunalmış olmanızı kesinlikle çok iyi anlıyorum. Ama şuan size bağlı olması, harekeli olması, bir şeylere ilgi duyma/ duymama tamemen ayının verdiği durumlar. Siz hareketli hışırtıli kitaplar, iç içe geçmeli oyuncaklar, renkli kartlar, sesli ışıklı oyuncaklar ile biraz biraz oyalamaya devam edin, her ne iş yapıyorsanız ona bebeğinizi dahil ederek büyümeye devam (: