Nurellaaaaaaaa Emzirirken antibiyotik kullanan var mı kızlar aranızda. Benim ağzım ve boğazımda koca koca yaralar çıktı dayanılmayacak halde bide üşüttüm doktor Croxilex antibiyotik yazdı içmemek için direniyorum ama olacak gibi değil içmem gerek
Hadianne Nurellaaaaaaaa ben üst solunum yolu enfeksiyonu olmuştum emzirmeye uygun verdi doktor ama sadece 2 kere icmeme rağmen sütümde azalma oldu 3.yü almadım parolla geçirdim eğer doktorunuz emzirmeye uygun verdiyse 1-2 tane kullanın enfeksiyon baska türlü geçmiyor
Nurellaaaaaaaa melda111 dedim ben emziriyorum diye, tabii ona göre yazarız dedi bunu yazdı prospektüsde emzirenlere çok uygun değil
Nurellaaaaaaaa Hadianne ayy inşallah öyle olmaz ya benimki de. Canım çok yanıyor ağzımın içi yara dolu 5 günlük lohusayken deprem oldu evden çıktım hep soğuk stres bi araya geldi vücudum iltihap kaplamış… Mecburen içeceğim doktora dedim doğal yolla geçecek gibi değil dedi
Dmtt06 Ben aksef 500 mg kullandım doğumdan hemen sonra çocuk doktorlarına da sordum içebilirsin dediler
Nurellaaaaaaaa Dmtt06 bende o tarz bişey kullandım sezeryandan sonra onu hatırlatmayı unuttum doktoruma geri şimdi hiç içmeyeceğim iki gün içtim çocuk kusmadan bi hal oldu