İyi aksamlar kizlar. 3 aylık oğlum var süt azaldıkça emmeyi tamamen bıraktı mama kullanmaya başladık. Yalnız bir düzen oturtamadim kaç saatte ne kadar vermek gerekiyor genelde.Hipp combiotic kullanıyorum. Birde onerebileceginiz bir prebiyotik var.mi mamaya destek kullanabileceğim