kasimonbes Armoni 40 ciktiktan 1 hafta sonra oldum ama 15 gun ustune kldum hep en son 4 subatta oldun hala olmadim iyice duzensizlesti ama bir yil böyle duzensiz olabilirmis galiba
Armoni Betul-doruk0 ben de öyle düşünüyorum ya emziriyorum 2 ay 6 günlük olduk halen daha adet olmadım
DAO Armoni 25 mayısta doğum yaptım. 27 haziranda adet oldum 🙋🏼♀️ Bebeğim 9 aylık düzenli oluyorum. Emziriyorum
delirmeceler Armoni tek şanssız benim sanırım 10 yada 12.gün günümde regl oldum zaten hep düzenliydim sağolsun gelmeden duramadı
Dilekefe Armoni 40 gün kanamam sürdü zaten 50. Gün adet oldum ama konuyla alakasız ama ben spinal aneztesi ile doğurdum 5 aylık oğlum ama belimde öyle bir ağrı varki iğnenin oldugu yer net bilebiliyorum böyle birşey normalmi acaba
grkmediz Dilekefe benim de belim ağrıyor ama spinalden değil vitamin eksikliklerinden demir vs baktırdınız mı