Benim bebeğim de öyle çok iştahsız .
Sabahları genelde yumurta sarısı beyaz peynir yediriyorum keçiboynuzu özü biberona suyla veriyorum . Kaşık mamasını biraz sıvı yapıp biberonla içiriyorum uykuya yakın
Uyandıktan sonra çorba yoğurt yiyor sonra mamayla tekrar ikinci uykusu
Uyanınca da genelde meyve püresi oluyor onu yiyor bazen biz ne yersek sofrada ağzına veriyorum