dikkatbebekvar Eğer kilo alımı iyi ise sütünüzü yetiyordur.bebekler sadece aç olduğunda emmek istemez. Bazen Gazı varken, kaka yapamayınca, mutsuzken, korkunca, sevinince, anneyi özleyince veya uykusu gelince de memede olmak isterler. Açlık ile bunları ayırt etmek lazım😊