mrvdg11 acıkcası doktora gitmiyoruz biz hastanelerden gına geldi her ay sağlık ocagına kontrole giderim orda kilo almadıgını öğrendik formul mama ver dediler asla biberon tutmuyor bende kaşık mamasına devam ettim emme problemide var bizde sadece uyudugunda tutuyor memeyi günde 3 uyku yaptıgı için 3 kere emmiş oluyor off bilmiyorum napacagımı ek gıdayıda reddediyor