Kizlar Merhaba bebeğim 4,5 aylık bu zamana kadar hep emzirdim 3 kilo doğdu 2800′e düştü ve şu an 7 kilo 800 ama her emzirdikten sonra sağdığım sütlerinden veriyorum ve çok fazla içiyor huzurlu oluyor bu arada bu sütleri ilk lohusalık dönemimde sanmıştım çok fazla süt vardı o zaman çocuk daha huzurlu oluyor kaşık biberonla içiriyorum onu bu arada sürekli meme reddi var uyurken hemen bebek uyanırken maksimum 5 dakika emiyor ve sürekli süt gitmiyor ağzına vesaire anlıyorum mama versem mi çok kararsızım kilo alımı çok iyi doktorumuz uygun görmedi ama ağladığındaki durma durumu olduğu için emzirdikten sonra kaşıkla içtiğinde verebilirsin dedi siz neden mamaya başladınız verdiyseniz benim gibi doymadığını düşünüp azıcık mama desteği veren var mı