dnzozkn sizinki park yatak bi de,bizimki ikea karyola yatak bariyeri taktık ona bile tırmanıp sarkıyor aşağı..onun için gece sürekli tetikteyim,zaten hiç uyuyamıyorum da gerçi..çözümü yok galiba,ben de yürümesini bekliyorum belki o zaman kendi iner aşağı diye