Kızlar merhaba Şubat 28inde 1 gün süren lekelenmem oldu adet olmam gerekiyordu biraz kanama oldu o gün basım ağrıyor diye ilaç aldım kanama bıçak gibi kesildi. 1 haftadır muhtis bir halsizlik var kafam kalkmıyor midem bulaniyor ama kusma vs yok. Yanak çene ve boynumda sivilce çıktı birden, kasıklarımda hafif bir ağrı var.
İlk hamileligimde hiçbir belirti yaşamadım o yüzden şuan biraz tedirginim hamilelik belirtisi mi yoksa adetim ağrı kesici den dolayı kesildi mi ?
Yarın kan vermeye gideceğim ama şuan tedirginim fikir ve tecrübelerinize ihtiyacım var