Kızım 7 aylık . Bezimiz sleepy natural. Islak mendilde aynı şekilde. Ama pişik sürekli oluyor kızımda. Bugün hafifte isal gibi yapmış ve iyice pişik oldu. Neden ishal oldu anlamadım. Daha önceden , Alerji diye düşünmüyorum gizli kan bakıldı ve değer çok düşük. Alerji doktoru da gördü zamanında oda değil dedi. Ben anlamadım neden pişiğimiz geçmiyor.
Bez mi değiştirsem. Bez önerisinde bulunacak olan var mı. Krem olarak mustela, hamazin, sudo, Arko kullanıyorum başka ne kullansam fikir verebilir misiniz?