bebeği benim ki gibi büyük olan anneler var mı merak ediyorum. erkek bebek, mama meme besleniyor. 2 yaşında bir de kızım var. kızımda da meme mama gidiyorduk. ikisinde de mamaya başlanma sebebi süt yetersizliğinden yoğun sarılık olmaları. ama kızım böyle büyük bir bebek değildi tam tersi minikti :) benim ki gibi büyük bebeği olanlar doktorlarınız ne dedi, bir skıntı oldu mu çok endişe ediyorum :(