Ardabebek Kızlar gecen ay spiralım kaymıs denıldı cıkarıldı o ay adet oldum fakat bu ay gunum gecti basına gelen varmı
Tubasahra Ardabebek Yani spiral ciktigin da korunmasih iliski yasadiysaniz hamile olma ihtimaliniz var.Ben spirali nisan da cikartirdim nisanin 14 ü son adet tarihimdi.Hamile kalmisgim yani
Selin1234 Ardabebek benim spiral im kaymış ben hamile kalmıştım ve üstüne gördüm sprilanden dolayında kanamam varmış bende adet oldum sandım 22 haftalık olunca öğrendim şimdi kızım 7 yasinda
Ardabebek Tubasahra bu ay hıc ılıskım olmadı ama adet gecıkmesını anlamıyorum ondan once korunmasızdı ılıskılerım spiral oldugu ıcın
Selin1234 Ardabebek cikardi belki stres filan yaptıysanız ya da mevsim değişikliği filan da etki ediyor