Deryamaysa Hanımlar 13 gün önce sezaryen oldum dikişlerim enfeksiyon kapmış şişlik var doktor antibiyotik ve sürücü kesici verdi başına gelen var mı ne kadar sürede geçti neler yaptınız ?
Hgcucuk Deryamaysa merhaba basima gelmedi ama 8 gun once bende sezeryan oldum baska bi belirti varmiydi acaba benimde hala aciyor derim soyulmus galiba biraz
kbrsuzen24 Deryamaysa temiz tutun bölgeyi. Yıkanmadan uzun süre durmayın ve üstünü çok sarmayın hava alsın kurusun.
kbrsuzen24 Deryamaysa bas ağrısına bile duş iyi gelir. Ben taburcu olduğum gün yıkandım. Düşün yani. O bandı hemen söktüm. Hava almayan yara iyileşmiyor da.
Deryamaysa kbrsuzen24 evet benim Spinal artı genel anestezi oldu baş ağrısı çektim gece gündüz kendime bakamadım o yüzden oldu çok şükür daha iyiyim