Bir buçuk ay sonra 4.5 yaşında olacak bir kız çocuğum var. Bir yere gitmeye artık korkuyorum. Dur kızım yapma kızım ona öyle yapılmaz, büyüklere öyle davranılmaz, kimseye vurulmaz vs vs diye diye çıldırmaya geldim bir de 5.5 aylık bebeğim var. Artık kafayı yemek üzereyim. Konuşarak birşeyleri çözmek istiyorum ama çözüme ulaşamadım. Benimle aynı kaderi yaşayanlar nasıl çözmüşler acaba nasıl gidiyor durum. Çevremdeki çocuklara bakıyom bizimki iki dk kıçının üstüne oturmuyor.