Kızlar eşim nöbette bugün tekim Allah için yardım edin sürekli ağlıyor kakasını yaptı kaç kere kucakta ağlıyor memede ağlıyor emzik emerken bile ağlıyor ateşi de yok bebek yağıyla gaz masajıda yaptım bi kaç kere ağızdan ve alttan gaz da çıkardı yani neden ağlıyor bilmiyorum normalde uslu bi bebekti 😞