Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık neredeyse iki haftadır öğlenleri sallanarak uyumak istiyor ya ayağımda ya beşikte sallamayı bıraktığım an uyanıyor uyanana kadar sallanmak istiyor hadi alışmasın sallanmaya diyorum bu sefer uykusuzluktan ağlıyor ama sallamadığım sürece uyumuyor ama akşam öyle değil gece uykusunda sallamasamda uyuyor gündüzleri niye böyle anlamadım söylediğim herkes de şaşırıyor ne yapmam gerek akşamda sallansa neyse alışık dicem ama gündüzleri böyle olması çok saçma şaşırdım kaldım artık