Dildaezel Bebeğim 4 ay 23 günlük anne sütüm yetersiz geldiği için 3 gündür doktor kontrolüyle ek gıdaya başladım ve gündüzleri hiç uyumayan bebeğim artık uzun gündüz uykusu uyuyo acaba normal mi yoksa ek gıda ağır geliyo olabilir mi
Aselim38 Dildaezel belki karnı duyduğu için rahat uyumustur canım. Bazen sutumuz yetiyo saniyoruz fakat bebekler tamamen doymuyo olabiliyor
Mrymfhmi Dildaezel benim oğlum da 4 aylık sütüm yetmiyor ek godaya başlasam mi bilemedim. Doktor sizd ne önderdi ne ile başlamanızı söyledi
Dildaezel Mrymfhmi yoğurt pirinç unu sebze çorbası meyve olarakta armut ve elma püresi günlük 4 ya da 6 kaşıkla başlayıp yavaş yavaş cogaltmami söyledi