Gorursensoyle [bilinmeyen] haklısın aslında canım ama ben mevlüdünde çok üzülmüştüm kızım kolik ve hiç susmadı elbiseyi bile giydirirken canım çıktı inanırmısın o kadar hazırlık yaptım masa süsledik vs kızımla o masada bir fotom yok çünkü hep ağladı herkes bana acıdı ne mevlüt dinleyebildim ne misafirlerle ilgilenebildim ne de yemek yedim dolayısı ile bende güzel bir anısı yok😔 Ben başka kıyafetlerini ayırdın canım olsun🙏
aysira Osmaniyeli aysenadan aldim bende begendimm ve boyutlari da standart ama giydirmesi cok zor bence