Kızlar bebeğim doğduğu günden beri kolik , bir de laktoz intoleransı var cabası anlayacağınız doğduğu günden beri kriz şeklinde ağlamalarla boğuşuyoruz Şuan 4.5 aylık oldu ne gaz damlaları ne relaktazlar kullandık bana mısın demedi hala bazı geceler haram artık uykusuzluk yorgunluktan iyice sinirlerim laçkalaştı istemsizce bağrınıp duruyorum bebeğime babasına önüme kim gelirse aonra da vicdan azabı çekiyorum üstelik artık korkmaya da başladım başka bi rahatsızlık mı bu acaba diye ya bu ne kadar daha sürecek böyle