Kızlar erhaba dort bes gundur rahmım kasıklarım agrıyor kadın dogum doktoruna gıttım hafıf enfeksıyon mantar var dedı antıbıyotık verdı kullanıyorum ama gecmedı idrar yaparken yanma yok ama belim kasıklarımlarım agrıyo ozellıkle yurudukce hareket ettikçe alt tarafım zonkluyo gıbı boyle olan var mı üşütmedende olur mu