Ajs Naygun canım benmde aynı sorunum vardı emzirirken ağlıyordum resmen kremler göğüs kalkanları hiç fayda etmedi en son doğal çözüm bulduk onun faydasını gördüm kesinlikle denemelisin ☺️ 1 tane soğanı rendeleyip göğüsüne koy bi kaç saat dursun sonra yıkayıp emzir ☺️ Biraz yakıyor ama faydasını mutlaka göreceksin ve bana dua edeceksin 🤗
Pony Hepsini denedim lansinoh krem, tahin yağı, garmastan, ayva çekirdeği jeli, soğan suyu, rendesi... Hepsi boş hiç biri işe yaramıyor belki hafifletebilir ağrısını o kdr. Bebeğinin memeyi doğru kavramasıyla alakalı bi durum. Meme ucunu değil koyu renkli kısmın tamamını bebeğin ağzına vermelisin acı da çekmezsin yaraların da hemen iyileşir Kolay gelsin 😊
Aksannn Naygun canım benim bebeğim 3 aylık oldu hâlâ yara. Yavaş yavaş iyileşiyor. Emzirmekten vazgeçme derim ben hem sağım yaptım hem emzirdim. Ama çoğunluk olarak sağdığımı verdim. Kıyafetlerin temas etmesine müsade etme. Göğüs pedi kullanma. Ben göğüslerim açık bile gezdim. Daha iyi geliyor. Ben emzirmesiyim için tıkandı birde. Sakın amzirmeyi bırakma. Sanırım zor geçiyor ama geçiyo.
LINDAMAY Naygun bende lansinoh krem ve gümüş kapakları kullandım. Kapaklar sürekli nemli tuttuğu için acıyor ama yaraya çevirmiyor. Ben de her emzirmeme bu son artık emzirmicem dayanamıyorum dedim ama yine de yavrum için ağlaya ağlaya emzirdim. Bebeğin çok küçük olduğu için göğsündeki sütü bitiremiyor süt çokluğundan göğsün gerilip daha çok ağrıyor tavsiyem sütünü sağ azalt öyle ver memeyi. Kabul ediyorum sağmakta işkence ama dayan bebeğin büyüdükçe emerek göğsünü boşaltacak ve artık böyle ağrılar çekmeyeceksin. 40 gün dayan 🙏
Deletedmom133 Naygun hindistan cevizi yagi veya karabaş otunu kaynatıp suyunu pamukla ucuna sur çok iyi geliyor 1 aydan sonra daha yara görmedim ben 4 aylık oldu sürmüyorum artik geçmiş olsun acısını iyi bilirim
EmelMina Naygun gümüş kapak... Geçmiş yorumları da okuyabilirsiniz. İnanılmaz derecede etkisini göreceksiniz. Yerli ve ithal markalar mevcut. Sadece gümüş olması sebebiyle, herhangi birini tercih edebilirsiniz. (Ben silver mom kullanıyorum)
FeriDeniz Naygun kendi sütünüzü sürün. İç çamaşırı takmayın. Mümkün olduğunca havalandırın ve nemli tutun. Göğsünüzün sadece ucunu değil, kahverengi kısmını almasını sağlayın. Bit iki haftaya kadar iyice alışır göğüsleriniz emzirmeye. Sonrasında keyifle emzirmeye başlarsınız. 🙂
Cisem_35 Ahhh ahhh bende hep ağlaya ağlaya emzirdim berbattı benim de göğüs uçlarım. Sürdüm sürüştürdüm herşeyi ama emzirmeden önce yıkamam gerekiyodu ama benim oğlan sürekli memede durmak istiyordu. En son evimize ebe geldi ve tahinin üzerindeki yağı sür dedi ve o bana çok iyii geldi iyileşti. Emzirme hatalarından da olabiliyomuş çok yaralar emzirme pozisyonunuzu da değiştirin bi isterseniz
Nills Gümüş kapak denemelisin mutlaka. Ben doğumdan önce alıp kullanmaya başladım 1 defa bile acı çekmedim. 2 ay kullandıktan sonra artık kullanmama gerek bile kalmadı. Kremlerle falan hiç uğraşma. Silver nurse kullandım ben 190 tl fiyatı. Pahalı markalar da var ama ben bu markanın da faydasını gördüm. Amaç gümüş olması sonuçta.
Beybilicop Naygun earth mama krem edinin beni o kurtardı afedersin anıra anıra emziriyordum çok fenaydı şimdi hala arada srüyorum hemen toparlıyor geri kalan herşey yalan