Serapincim yemin ediyorum aynı durum bnd de var bazen diyorum ki acaba d vitamini demir ilacı mi enerjisini arttırıyor diyorum bir haftadır bnd yıldım birde bnmki 3 ay 24 günlük şimdiden başladı uyuyor uyanıyor bir de aşırı bağırıyor kafa atıyor yahuu çok yoruldum normalde ztn kolik bebek dedim ohh ne güzel gece uykusuna geçti dedim paaattt al sana 4.ay atagi ölüyorum yorgunluktan bi turlu sakinleşmiyor Allah yardımcımız olsun