Selam kızlar 3 4 gündür ağzımda ve dilimde tuhaf bir tat var acı gibi yanıyor gibi özellikle sağ kısmında bu neden kaynaklanabilir hiç yaşayan oldu mu çok rahatsız ediyor bisey yerken tadını alamiyorum çok geçen kahve içtim kahve bozuk sandım ama değil yakında kan tahlili de baktırdım sorun yoktu çok şükür ama neden olabilir paxera kullanıyorum 3 aydır ve dilatrend biri panik atak diğeri ritim bozukluğu için yani bunlar mı yapıyor ama 3 aydır yoktu simdi neden oldu valla yardımcı olursanız sevinirim