Prematüre anneler çocuğunuzun ayını nasıl hesaplıyorsunuz? Yanii mesela benim oğlum şuan iki aylık, ama 32 haftada doğdu, hanii gazı 3 aylık olunca biter gibi diyorlar, ya da dişi 4-5 aylıkken çıkar benimkide 6-7 aylıkken mı çıkar? Bir ay geride mi hep hesaplamam gerekiyor?