Beybiligorl 2 kedimiz var. Biri kısa, diğeri uzun tüylü. Kısa tüylü olan da çok tüy döküyo, bide taratmaz kendini. Uzun olan tarağına aşık 🤣günde 1 kere en azından taratmadan susmaz 🤣 oğlum doğmadan 2 hafta önce ikisinide traş ettirdik. Narkoz vermişlerdi. Uzun tüylü olan normalde çok korkaktır. Veterinere gidene kadar ağlar, çişini yapar. Biz ondan çekinmiştik. Tam tersi diğeri çok hareketli ve cesaretlidir. 3 gün yemeden içmeden kesildi resmen. Yerinden bile kalkmadı. Doğumuma az kalmış, karnım burnumda eğil kalk ona bişeyler yedircem diye köşe köşe gezdim evde. Çok korkmuştum ama şükür 3 gün sonra düzeldi. 3 aya yakın tüysüz iyi olmuştu. Şimdi bebeğim 7.5 aylık. Kedilerle çok iyi anlaşıyor. Ben çok mutlu oluyorum. Tüyler için sürekli süpürüyoruz, tüy toplama aletiyle temizliyorum. Yapışkan rulo kullanıyoruz. Sanki en mantıklısı robot süpürge gibi. Bende almak istiyorum. Bakalım..