Vanilyasekeri34 Kızlar annenize mi bırakırdınız yoksa evinize kendinize bişeyler mi alırdınız?? Dyson airfer nespresso vs?
Fasulye12 Vanilyasekeri34 keyfim nasıl ister öyle yapardım . Annemin bir ihtiyacı varsa önce onu alırdım veya harcamaz biriktirmeye devam ederdim bi aciliyetim yoksa
betuuls Vanilyasekeri34 anneme bırakmazdım ama ihtiyacı varsa alırdım. Eşimin durumu iyiyse de dyson vs zart zurtları onunla alırdım. Aman aman bi durum olmadığı sürece kendi birikimime devam ederdim veya kenarda dururdu ne olur ne olmaz 🙅♀️
Arifehnm71 Vanilyasekeri34 Eşinizin bilgisi olmadan bir kenarda biriktirin. Ne olur ne olmaz. Kadının her zaman bir birikmişi olmayı diye düşünüyorum.
betuuls Vanilyasekeri34 imkan varsa elbet yola gelir, açıkçası bi anda sosyal medyada trend olan şeylere hiç merakım yok. Belki o yüzden böyle düşünüyorumdur. Şahsen kendi paramı onlara harcamazdım 😅
Eminos Vanilyasekeri34 altin biriktirdim sonra arabami aldim aileme de birakmadim ki biraksam da annem mutlaka verirdi
Birbebetoannesi Vanilyasekeri34 Evlenmeden önce araba almıştım. Evlenirken aileme bıraktım. Düğünden sonrada 8-9 altınımı da elime verenlerden de tanıdığımız kuyumcu var ne eşim ne ailem bilir oraya bıraktım 😃 dünyanın bin türlü hali var
Deletedmom_68 Vanilyasekeri34 Bekarken araba alacak kadar altın biriktirmiş daha fazlasını da kazanmıştım. Bozup bozup kendime kıyafet makyaj malzemesi falan almıştım geziyordum çok o zamanlar🤣çok salakmışım gerçekten gerçi mutluydum be
Nazlimu_ Deletedmom_68 ah aynı ben 😂😂 fena para harcadım. Gezdim tozdum yedim içtim. İyiki yapmışım valla bir daha mı gelicez dünyaya 😂😂
Yigitefeannesi Deletedmom_68 Ben babam ve eşimden de tırtıklayarak hem biriktirmiş hem de gezmiştim cjdjdjdn😃
Nazlimu_ Deletedmom_68 bende yaşadım valla. Bekarken girdiğim deliklere şuan bebemle asla giremem 🤣🤣🤣
Yigitefeannesi Vanilyasekeri34 Ailemin ihtiyacı olmadığı için bende duruyor 🤷🏻♀️ İhtiyaçları olursa seve seve veririm ama. Dyson da almak istesem eşimin durumu varsa ondan isterim yoksa birikimime ellemem açıkçası 🌹
Deletedmom_68 Yigitefeannesi benim harcadığım zamanlarda eşim henüz piyasada yoktu babamdan da hayatım boyu hiç yemedim😂şu bir senedir torununa diye yağdırıyor🤣öyle yani olsalardı ben de öyle yapardım kesin😂