Yavuzselim38 kanama olurken yumurtlamışsınız o zaman çünkü reel yumurtlamadan ortalama 14 gün sonra oluyor siz 40 bitiminde bir hafta demişsiniz demek olabiliyor
Bende sezaryen doğum yaptım cok az az az oldum 32 gün oldu doğum yapalı 3 gün hiç olmuyorum bi kahve akıntı geliyor o şekilde oluyorım