Benim bebeğim de ek gıdaya geçmediği dönemde kabız olmuştu doktoru gliserinli fitil vermişti ama biz alışır diye neredeyse hiç kullanmadık,sonra bir çay kaşığı zeytinyağı içirmiştim hiç korkmayın asla bişey olmuyor yok veremem diyorsanız sütünüzü sağıp içine katıp içirin çok faydası oluyor bir de ben kuru kayısı haşlamış hiç şeker filan katmadan suyunu yine çay kaşığı kadar 2-3 gün içirmiştim o da bayağı fayda etmişti,gaz masajı da yapın bunların yanında gaz çıkardıkça kaka da yapmaya başlar🥰