Biz 6 aylık olduk 2 ay hipp kullandık kabız ve gaz yaptı comformile geçince rahatladık kilo alımına çok iyi gelişimi güzel şimdi iki numaraya geçeceğiz comformil deneyin inşallah iyi gelir doktorumuz tavsiye etmişti geçtik rahatladık kakasını kendi yapamıyordu comformil e geçince kendi yapmaya başladı rahatladı yani çocuk ama.her çocuk farklıymış