Sdr123456 Kızlar selam malum bebek olunca pratik çözümler gerekiyor. 4 bin tl ye kadar şarjlı dik süpürge bakıyorum memnun kaldıklarınız var mı nelerdir?
Aycnnnn Sdr123456 şuan fiyatı nedir bilmiyorum ama Philipsinkini kullanıyorum aşırı memnunum sürekli elimde diyebilirim kızım çok döküyor çünkü ve ben çok memnunum
nazliicank Sdr123456 ben electrolıx kullanıyorum memnunum. El süpürges olarak da ayrılıyor. Fyatını bılmıyorum ama uygun almıstım ben gecen sene