Busrrabal 4 ay 20 günlüğüz.doğduğumuzdan beri meme reddimiz var.artik mama ağırlıklı besleniyoruz.5. ay kontrolümüzde doktora soracağım ben de ek gıdaya başlayabilir miyiz diye.yogurt falan vermek istiyorum artık tadımlık.oturuyor destekli bir şekilde.yüz üstü dönüyor,kafası tam kalkıyor,ismini biliyor seslenince dönüp bakıyor 😊 emeklemeye çalışıyor.çenesinin maşallahı var😂 her bulduğu fırsatta parmağını emmeye çalışıyor 🤦🏻♀️