Merhaba
Oğlum 18,5 aylık şuana kadar emdi emerek uyudu 10 gün sonra işe başlayacağım. Bugün ilk defa sirke sürdüm ve emmedi fakat öğle uykusunuda yapamadık uyumuyor kolumda sallamak da istemiyorum kilosu fazla babannesi çok zorlanır o bakacak bir süre. 10 gün memeden kesmek için yeterli olur mu ? Nasıl uyutacağım hiç bi fikrim yok siz neler yaptınız deneyim anneler tecrübelerini paylaşabilir mi?