ayse69 13 gunluk bebeğim göbeği yeni düştü acaba oraya bir şey yapılacak mı banyo da daha yeni yaptıracağız nasıl yapmalıyım orası mikrop kapmasin diye
Arasbeyinannesi ayse69 hiç bir sey sürmeyin banyodan sonra kurulayın ıslak kalmasın hiç bir sey olmaz
EceDM ayse69 ıslak kalmasın. Akıntı olabilir bir kac gün. Endişe etmeyin..cocuk doktoru oraya kibrit gibi bir şey uyguluyor. Gümüş nitrat deniyor ona. O şekilde akıntı duruyor. Hiç akıntı olmayabilir de.
Aezgi ayse69 yıkarken gene göbek deliğine birsey koyun kapalı kalsın ıslamasın bi kac gün daha dikkat edin birsey olmaz