Kızlar kafayı yemek üzereyim ne ek gıda ne mama yemiyor gittikçe azaldı yemesi 9.ay tahlilimizi vercez ama artık birşey mi var ondan mı böyle oldu diye anksiyetem azdı. Ne iştah açar ne yapmam lazım lütfen söyleyin böyle bir çocuk değildi atak haftası dışında da böyle birkaç aydır dişide yok gelen onada bağlamıyorum