Pnr0190 Merhabalar.bebeğim çok gazlı ve kakasını yaparken sürekli ıkınıyor.Damla kullanıyoruz etki etmişti biraz ama uykuda uyanmaları çoktu yine de.Bir türlü 1 saatte olsa huzurlu uyuyamıyordu çok üzülüyordum.Kimyon ve rezeneyi içeniniz çoktur gaz için bende aynı şekilde içiyorum.bebeğime vermiyorum.İlave olarak papatya çayını ekledim rahatlama ve sakinleşme için sanırım işe yaradı.🙏🏻😇 yani ondan mı bilmiyorum uykuya gazdan dolayı biraz zor geçse de huzurlu uyumaya başladı hamdolsun.Ben çok çektim o yüzden Aranızda aynı sorunu yaşayan varsa bi deneyin belki sizde de aynı etkiyi gösterir.Şimdiden bol şans 🌸
Nimettt Pnr0190 papatya cayı aktardan mı aldın canım ne kadar koydun 10 aylık kızım hala gaz problemı uyumama cekıyoruz 😰😰
Sadiyealp Pnr0190 rezeneyi gunluk iciyorum bibkac kez kimyonu her gun içmiyorum bizdede durum lar ayni 🙄🙄😣
Pnr0190 Nimettt annem toplayıp kurutmuştu ama aktarda olur 5-6 adet atıyorum demleme bardak var ona sıcak suyla atıyorum yarım saat Sonra içiyorum.