Arasbebek2022 Kızlar bebeğim bugün öksürmeye başladı ıhlamur vericem antiyobotik kullanmadan öksürük kesilen var mı öneriniz
Woman35 Kozalak şurubu iyi geliyor diye duydum ama 1 yaş aştı kullanması önerilmiyor araştırın isterseniz eczanelerde var