Arkadaşlar merhaba, bebeğime daha önce hiç mama vermedim anne sütü ile devam ettik Şuan 9aylık ilk defa mama denedik Aptamil 3 numara devam sütü bebeğim ağzına geldiği an ağlıyor tadına baktım tadı çok kötü ve kokuyor sizce normal mi? Mamada mı sorun var acaba bozuk mu? Bu mamayı kullanan var mı tadı kötü mü?