Sineoloji
9 gün önce sezaryenle doğum yaptım doktorum feramat kan ilacına devam etmemi söyledi. Bu güne kadar bi sıkıntı yoktu dışkı rengini koyulaştırıyor zaten hamilelikte de kullandım. ama bu gün karın ağrısıyla lavaboya gittim. Çok afedersiniz ishal şeklinde yeşil renk dışkılamışım. Doktor kontrolüm 3 gün sonra. Beklesem problem olur mu normal bi durum mu zehirlendim mi bilemedim. Başına gelen varsa yardımcı olabilir mi?