Ek gıdaya geçiyoruz günlük pastörize sütten mi yoğurt mayaliyorsunuz? Yoksa çiğ sütü cok mu kaynatiyorsunuz? Yoğurt mayasını activia kullansam olur mu? Yoksa hazır yogurttan mi mayaliyim burada sutcumuz var ama minicik Yoğurt mayası veriyor onda da Yoğurt tutulmuyor yani en azından yarım kase yada 2 kasik olmalı mi? Yardımcı olursanız sevinirim 🥰