Merhaba 2. Kez anne oldum hersey iyi güzel ama emzirmek 1. De işkenceydi şimdi de öyle göğüslerim iri sütüm güzel bi sekilde oluyor hatta şuan fazlasıyla sütüm var . Göğüslerim aşırı sertleşiyor doluyor bebekte kavrayamıyor iri olmasından dolayı savaş veriyoruz, emsin ddiye çabalıyorum cünkü ilkindede1 sene sağıp emzirdim zordu ama 1 seneyi devirdik, şuan göğüs uçlarım yara öneriniz nedir? Sağmadan rahatlayamıyorum emziremiyorum?