Kızlar lazere gittim kol ve bacaklarımı yapmadılar çok seyrek gerek yok diye ama kollarımda seyrek bile olsa uzun tüylerim var çok istiyordum bu ne kadar doğru. Neyse koltuk altımı yaptı ne gözlük taktı nede yapmadan önce bişey sürdü böylemi oluyordu videolarda jel sürdüğünü görmüştüm o başka bisemi acaba