DURUA Kızlar bebeğim 6 ay 5 günlük. Hipp organic combiotic 1 no kullanıyoruz. 2 no ya şimdi geçmem mi gerekiyor yoksa 6 ay sonunda mı ?
barbunyalikek DURUA valla ben bebelac golda 5 ay 22 günlüken geçtim. Bazı arkadaşlar da önceden geçmiş. Bir problem olmamış. Siz bilirsiniz tabi ki
Brcnclha Elinizde 1 numara var ise bitirip geçebilirsiniz artık..elimde 2kutu vardı 6ay 7 günlükken geçtik
Brcnclha DURUA benim kızım 120-150 arası ancak içiyor bu da 4 ölçeğe tekabül ediyor..çocuktan çocuğa mutlaka değişiyordur..ben 7 ölçek içen bebekler de gördüm bu ayda
Ggalparslan Bende doktor tavsiyesiyle geceleri yatmadan önce vermek için aldım bebeğim 11 aylık ( annes sütü + ek gıda alıyor) İlk defa bu akşam kullanıcam kaç ölçek içecek sevecek mi bilmiyorum deneyip görücem