Colahusu Elimde az bişey oje varmış sonradan farkettim gusül aldım. Tekrar almam gerekir mi? Çocuktan fırsat bulup alim dedim oda bilemedim şimdi
PatronBebek Colahusu şüpheye düşmüşsünüz bi kere. Şüpheli abdest kabul olmuyor. Ayrıca iğne ucu kadar bile kuru yer kalmayacak dendiği için ojeyi çıkarıp tekrarlamaniz daha uygun olacaktır diye düşünüyorum